Rakkaudessa ja markkinoinnissa ei pidä koskaan lakata yllättämästä.
Rakkaudessa ja markkinoinnissa ei pidä koskaan lakata yllättämästä.RAKKAUDESSA JA MARKKINOINNISSA EI PIDÄ KOSKAAN LAKATA YLLÄTTÄMÄSTÄTuloksellisia kampanjoita voi lyhyellä tähtäyksellä tehdä puhtaan taktisesti, vain vanhoja temppuja varioiden. Mutta pidemmän päälle siinä ottaa riskin, ettei enää vaikutakaan kohteensa silmissä tuoreelta ja kiinnostavalta. Ja se on surullista se.
Rakkaudessa ja markkinoinnissa ei pidä koskaan lakata yllättämästä.RAKKAUDESSA JA MARKKINOINNISSA EI PIDÄ KOSKAAN LAKATA YLLÄTTÄMÄSTÄ.
Rakkaudessa ja markkinoinnissa ei pidä koskaan lakata yllättämästä.
Rakkaudessa ja markkinoinnissa ei pidä koskaan lakata yllättämästä.RAKKAUDESSA JA MARKKINOINNISSA EI PIDÄ KOSKAAN LAKATA YLLÄTTÄMÄSTÄTuloksellisia kampanjoita voi lyhyellä tähtäyksellä tehdä puhtaan taktisesti, vain vanhoja temppuja varioiden. Mutta pidemmän päälle siinä ottaa riskin, ettei enää vaikutakaan kohteensa silmissä tuoreelta ja kiinnostavalta. Ja se on surullista se.
Rakkaudessa ja markkinoinnissa ei pidä koskaan lakata yllättämästä.RAKKAUDESSA JA MARKKINOINNISSA EI PIDÄ KOSKAAN LAKATA YLLÄTTÄMÄSTÄ.Ajatuksia markkinoinnista ja mainonnasta – Orange Advertising

Asiakastyytyväisyytemme pääpointit minuutissa

 

Voisitko suositella Orangea yhteistyökumppaniksi muille yrityksille?
Asiakkaamme vastasivat:
88 %
Kyllä varmasti / Kyllä todennäköisesti
11 %
Jossain tapauksessa
1 %
En todennäköisesti

ESITIMME VÄITTEEN:

Orangesta saa tasokasta suunnittelupalvelua.
Asiakkaamme olivat:
76 %
Täysin samaa mieltä / Samaa mieltä
24 %
Aika samaa mieltä
0 %
Eri mieltä / Täysin eri mieltä

ESITIMME VÄITTEEN:

Orangesta saa monipuoliset digitaalisen markkinoinnin palvelut.
Asiakkaamme olivat:
75 %
Täysin samaa mieltä / Samaa mieltä
24 %
Aika samaa mieltä
1 %
Eri mieltä / Täysin eri mieltä

Lähde: Orangen vuosittainen asiakastyytyväisyystutkimus (FCG Oy) 12/2018, n=96

Jätä meille viesti, niin soitamme sinulle